Bellbox

Var akkurat en tur innom bellbox. Bellbox.se er mitt favoritt nettsted når det kommer til hårprodukter. De har et kjempe stort utvalg av alt fra hårspray til verktyg. Jeg er i behov av en del nye hårprodukter og en ny rettetang, og ettersom jeg liker å prøve ut nye produkter så fort jeg har brukt opp mine gamle, så er bellbox perfekt på grunn av deres store og brede utvalg. Jeg har blant annet tenkt til å prøve ut en ny hårspray fra Bed Head. Akkurat nå får man 2 stk av denne hårsprayen for kun 279,-. Den vanlige prisen er egentlig 498,- så dette er et kjempe bra kjøp. Elsker når jeg kan spare penger på hårprodukter, ettersom jeg er en stor forbruker av det. Hårsprayen fåes kjøpt HER.
 
 
Har forresten også utrolig lyst på denne rettetangen fra GHD. Har vurdert å kjøpe denne i flere måneder nå, men ettersom jeg synes prisen er litt stiv har jeg ventet. Men jeg er sikker på at dette er en av de beste rettetangene man kan få kjøpt, ettersom den koster 1 949,- og er fra merket GHD som er et veldig bra merke. Fåes kjøpt HER
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0