Bubbleroom

En av mine favoritt klesbutikker på nett er bubbleroom. Det finnes utrolig mye fint der! De har både billige og litt dyrere klær, alt ut i fra hvilket merke man vil ha på klærne. Bubbleroom har alt fra kjoler til makeup. De har både klær som passer for de som liker en vanlig casual style, og for de som liker en litt mer gjennomført stil som for eksempel bohem eller rocka. Det jeg liker aller best med bubbleroom er det store skoutvalget de har! Jeg skulle gjerne ha kjøpt 50 % av alle skoene de har, men dessverre for meg så kan jeg ikke det. I tilleg trenger jeg noen nye sommerklær, og spesielt shorts. Så jeg får vel bestille noen få ting i hvertfall. Synes jeg har fortjent det, etter at jeg har spart penger i over to måneder nå. Her er et eksempel på et antrekk jeg har satt sammen av produkter jeg fant på bubbleroom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0